Tuesday, July 15, 2008

Barnpassaren Truls!

Jag får rapport från mina föräldrar & syster som är i stugan, där killarna är på semester, att min systerson Elliot har fått en ny barnpassare - Truls. Truls är inte långt ifrån Elliot om dagarna. Ligger Elliot i sitt babygym på golvet så ligger Truls där och har huvudet upp på gymmet. Ligger Elliot på en madrass på golvet så tycker inte min syster att han ska ligga på madrassen, men då ligger han precis utanför. Leo tycker också om Elliot, men inte alls på samma sätt. Han ger honom bara en slick på huvudet då och då.

Börjar Elliot gråta när han ligger i vagnen så tittar han först på vagnen och går sen och säger till min syster. ♥ Söt-Truls ♥

Jag har fått några MMS med bilder på detta, men ska försöka ta några bilder i helgen när jag åker upp och min semester börjar.

1 comment:

Anonymous said...

....så sött av Gulle-Truls....!
kram
syster Yster