Monday, December 17, 2007

Bröderna Brothers!

I lördags morse åkte jag & Truls till Växjö för att träffa Katarina & Ken. Vi började med att fika och sen gick vi en runda i skogen med hundarna innan vi åkte till Birgitta & Janne. Först fick Twiggy & Will komma ut och träna och sen var det dags för bröderna Brothers. Jag fick många bra tips hur jag ska gå vidare och är så glad för att jag fick den hjälpen. Det är ju de små detaljerna som i slutändan är de viktiga. Tack Birgitta & Katarina för hjälpen!


Lika som bär är de bröderna Brothers. Åtminstone utseendemässigt, dock inte arbetsmässigt... Ken till vänster

Sen drack vi te och pratade hos Birgitta & Janne innan vi åkte tillbaka till Växjö där Katarina lagade en fantastisk middag under tiden jag tittade på bilder från Paradiset. I går gick vi en runda med hundarna och sen tränade vi lite med Ken & Truls och fick lite fler tips.

Sen åkte vi hem till Katarina och fikade innan jag satte mig i bilen får att återvända till Malmö. Det har varit en mysig helg och jag fick många bra tips som jag ska arbeta med framöver.

No comments: