Wednesday, August 09, 2006

Nu är vi tillbaka!

Efter 3 veckors semester är vi nu tillbaka i Malmö. Leo & Truls har tillbringat 3 veckor på landet i Yngsjö och jag 2. Jag och mina vänner hann med en vecka på Mallis oxå och då passade mamma & pappa vovvarna. Truls älskar att ligga ute i solen medans Leo tycker att det har varit alldeles för varmt och gärna legat inomhus. Jag har lämnat min kamera hos mina föräldrar så därför blir det inte så många bilder (hade dock några i min kompaktkamera). Ska hämta hem den i helgen då mamma & pappa ska passa vovvarna igen eftersom jag ska vara funkis på Labrador Mästerskapet som går i Skåne i år.

Truls börjar bli stor - 6 månader och 20 kg!

Leo på stranden i Yngsjö

Leo tyckte först inte om det nya bordet i uterummet, men insåg sen att man kunde lägga huvudet på den där "pinnen" som var mitt under bordet där han alltid ligger....

"- Om jag sitter riktigt fint, så kan jag väl få en liten köttbit!?!" säger Truls

Vi har även haft besök av kusinerna och deras Tollarvalp Nessie, som är 5 dagar äldre än Truls. Här har vi dem Tripp, Trull & Trapp...

Truls & Nessi med Trulles favorit nalle.

Truls börjar se vuxen ut...

2 comments:

Katarina said...

Hejsan! Vilka fina kort på Trulle! Ken växer också så det knakar. Ska bli superkul att träffas och se om de fortfarande är lika som bär. /Katarina

Anonymous said...

Hej Susanne, tack för grattishälsningen! Jag vill jättegärna ha bilder från LM men hittar ingen mailadress till dig. Min adress är 037026251@telia.com