Monday, April 16, 2007

Jag saknar ord...

...trodde i alla fall inte att jag hade en BRUN labbe!

4 comments:

Anonymous said...

oj, vad jag skratta när jag såg bilderna :o))
Så här brukar Eizor se ut väldigt ofta. Tänk att dypölar är så mysiga, men man blir ju vacker av gyttjebad har jag hört så vi kanske skulle göra dom sällskap...frågan är bara hur man luktar sen ;o)

Susanne said...

Jag skrattade oxå åt Leo. Men det är tur att vi var hos mina föräldrar så att jag kunde använda vattenslangen och att jag slapp ta honom genom lägenheten till badrummet - då hade jag nog inte skrattat.

Anonymous said...

HAHAH, Leo gav mig ett gott skratt.

Truls ser ut som en svart kopia av Sid på bilden ovan. Enormt vackra eller hur? Jag läste nedan att Truls brukar ofta hoppa, det måste vara ett släktdrag för Sid är oxå galen i att hoppa. Inte så roligt alltid! :)
Jag hoppas att Truls mår bra och skickar många hälsningar från brorsan Sid och matte Kicki i Skellefteå.

Anonymous said...

Du vet väl att BRUNA jaktlabbar är väääldigt eftertraktade!! Leo kanske har hittat en ...ähum... affärsidé här?!

/Minusmatten