Monday, July 16, 2007

IWT och lite annat!

Både jag och Caroline befann oss på landet med sporadisk intenetuppkoppling, men vi informerade varandra om ställningen under helgens IWT i Danmark vi mobilerna.

Sveriges lag med Janne Wiberg (Truls mamma Grynet), Annika Hecktor (vår träningskompis Minus) och Thomas Söderström (med en 2 årig hane) kom på delad 8:e plats och blev bästa svenska lag! Minus blev 2:a bästa svenska hund! Vi är så stolta över er.

Själv är jag inne på sista jobbveckan innan 3 veckor semester. Har inte planerat något förutom att jag flyttar ut på landet.

Veckan som gick var vi och tränade med Åsa & Ica samt Kersti & Selma (Leos halvsyster). Det var en härlig kväll och jag är mycket nöjd med Truls fotgående. Som jag har skrivit tidigare så är det skönt att man ser resultat när man lägger ner tid på något speciellt.

Än en gång stort grattis till er 8:e placering!!!

2 comments:

Annika och labradårarna said...

Alltså nu ska vi inte överdriva... vi blev näst bästa SVENSKA hund, inte totalt :-)
TACK för uppmuntrande sms och tankar och inlägg och samtal - det värmer!! Det känns sååå helt alldeles fantastiskt jättebra....

Susanne said...

Jag har nu ändrat lite i texten... (och lagt till "svenska" som jag glömt) Grattis än en gång!