Sunday, June 15, 2008

Besök hos Katarina!

Vi körde hemifrån tidigt i lördags morse. Lämnade Leo på vägen, till mina föräldrar, och jag och Truls fortsatte sedan upp till Växjö för att besöka Katarina, Ken & Twiggy.

Vi började med att fika och sen åkte vi ut till Björkåsen för att träna. Vi hade precis hunnit ut i marken när det började regna, men man kan ju inte bli mer än våt. Jag fortsatt på samma sätt som jag gjorde hos Anders förra helgen och det fungerade superbra. Det gäller att jag varierar mig hela tiden för att han aldrig ska veta vad som kommer att hända härnäst. Efter en mycket bra träning av alla tre hundarna åkte vi hem till Katarina. Jag fick god mat, vi såg fotboll och sen letade hundarna tennisbollar vid tennisbanorna. Truls hittade två!


Truls, Ken & Twiggy


Här sitter Truls när jag kastar till Ken & Twiggy.

Igår morse innan jag körde hem hann vi med ett träningspass till. Även då gick det jättebra och jag känner mig supernöjd. Tusen tack Katarina för att jag fick komma och hälsa på er. Det var så mysigt!

1 comment:

Anonymous said...

Kul att det går så bra nu!
Det är ni väl värda

kram Åsa