Monday, June 02, 2008

En härlig dag i solen!

Igår åkte jag och Truls hemifrån strax efter åtta vilket innebar att vi var i Stockamöllan kl 9. Vi började med att äta de medhavda frallorna ute och sen gick jag och mamma en runda med hundarna i skogen. Det var inte mycket vatten i ån och bonden hade släppt ut kvigorna på marken där jag sen får vara och träna. Härlig mark med backar som gränsar ner till ån.

Sen slappade vi mest hela dagen förutom någon liten träningssession med Truls vilket gick riktigt bra. Han börjar ha mycket bättre koll på mig och när jag försvann från tomten för att hänga tvätt så letade han upp mig. Sen låg han på gräset och väntade tills jag var kvar och följde sedan med mig tillbaka.

Efter att vi hade grillat på kvällen åkte jag och killarna hem igen. Imorgon kommer Katarina och hälsar på. Sen är det inte många dagar kvar att jobba denna veckan. Torsdag kväll åker jag nog upp till stugan och är där till söndag kväll.

No comments: