Wednesday, March 04, 2009

Bättre idag!

Förkylningen är äntligen lite bättre så idag åkte jag & Truls ut till Arrie. Jag hade bara lilla kameran med mig och jag måste väl erkänna att efter att ha ändrat iso så blev bilderna sådär. Men bättre lite korniga bilder än inga alls.



Vi gick en promenad i det härliga vädret och sen passade jag även på att träna lite. Och i avsaknad av staket att träna hopp vid så använde vi detta omkullvälta träd. Nöden har ingen lag som man säger...



Nu längtar vi till träningen i helgen. Ska bli roligt att åka iväg.

1 comment:

Anonymous said...

Härligt att du mår bättre. Det har varit långdragna förkylningar överallt låter det som.
Visst är det svårt att fota i det här ljuset eller grådiset kanske man ska kalla det.
Lycka till med träningen i helgen. Hoppas du får tid att berätta sen!

Ha det bra.
Kram
Jill & co