Friday, August 21, 2009

Läge sedan ingen...

Nu var det länge sedan igen. Carina påpekade när vi var och tränade vattendirigeringar igår att det minsann var dags för en uppdatering. Jag & Carina tränar mycket vatten just nu. Och då speciellt vattendirigeringar. Gäller ju att passa på nu innan det blir vinter. Har bestämt mig för att vattendirigeringarna verkligen ska sitta nu innan vintern. Och jag måste säga att Truls & Max har utvecklats massor den senaste tiden. Roligt! Sen fick jag bra tips av Katarina när jag var uppe i Småland hur jag ska få en snabbare igång på vattendirigeringarna. Tack Katarina! Det funkar jättebra!

Här är en bild på Truls från tidigare i veckan efter vattenträning.



Leo är hos mina föräldrar och njuter av långa promenader i skogen. Måste ju även berätta att vi har lite roligheter inplanerade fram över. Nästa helg åker jag & Carina upp till SSRK Västra för att starta på deras inofficiella jaktprov. Kan vara en bra avstämning vad vi ska träna under vintern. Helgen efter det åker sex träningskompisar iväg över helgen för att träna ihop och umgås. Ska bli roligt!

No comments: