Monday, January 29, 2007

Helgen & fiskar!

Sist jag skrev så sa jag att vintern hade kommit till Skåne... Den försvann på fredag kväll, men var tillbaka på lördagen för att försvinna med regnet i söndags!

Leo är nu iväg på kollo. Jag och Truls åkte till Åsa och Drutten & Ica i lördags kväll. Vi åt gott och pratade massor och Truls busade med flickorna. Vi hade det mycket trevligt och åkte inte hem förrän vid söndag lunch. Både jag & Truls var rätt så trötta igår.

På kontoret så är alla enskilda kontor glasade. En av kunderna har under helgen skaffat ett akvarium. Jag kan nu berätta för alla som undrar var Truls är att han sitter utanför kundens kontor och tittar på fiskarna. Kan oxå meddela att jag nog får putsa glasrutan innnan vi går hem idag. MYCKET intressant säger Truls!

No comments: