Tuesday, January 15, 2008

Länge sedan sist...

Förra helgen fick vi underkylt regn och det blev snorhalt! Till och med killarna halkade omkring och de brukar klara sig bra. Jag försökte ta mig upp på en kullerstensbelagd trottoar som lutade lite, men jag blev tvungen att ta tag i en stolpe och dra mig upp.

Söndagen var klart bättre, men dimmigt var det. Vi var några stycken som träffades på Revinge för träning. Det var urlänge sedan vi tränade tillsammans så det var kul att ses. Vi lade ut ett linjetag och backade. Det blev dimmigare och dimmigare och till slut såg vi nästan inte trädet vi hade som riktmärke längre.

Jag längtar så efter att få se solen... och att det ska bli lite ljusare.



I helgen åkte jag ut till föräldrarna för att gå på släktkalas både lördag och söndag. Puh! Hann även gå promenader i skogen med hundarna samt att Truls fick sig lite träning med mammas hjälp.

Ikväll ska jag & Annika hem till Caroline på middag och lite planering inför vårens aktiviteter. *trevligt*

No comments: