Wednesday, January 18, 2006

Lite av varje

I helgen var det träning i Dalby igen. Det är så kul att äntligen komma igång och träna ordentligt igen. Matte tyckte att jag var lite okoncentrerad i början. Förstår inte alls vad hon menar. Jag var i alla fall jätteduktig på att stanna kvar när matte kastade markeringar till de andra. När det sen var min tur såg jag var Åsa kastade dummyn och jag stack direkt så att jag skulle hinna fram innan någon annan tog den. Men OJ vad matte blev sur! Jag fick gå tillbaka utan dummy. Så jag förstod att jag var tvungen att sitta still tills matte sa att jag fick springa och hämta...

Efter träningen fick jag på mig mitt täcke - och då förstod jag att jag skulle sitta och vänta i bilen tills matte hade fikat klart.

Till helgen ska jag & matte åka till stugan i Yngsjö. Det ska bli så skönt och komma ut och springa vid havet och sen ligga framför brasan när vi kommer in igen.

No comments: