Thursday, March 30, 2006

Träning, vatten & vår

Oj, vad jag har varit dålig på att uppdatera. Men det betyder inte att jag inte har gjort något! Jag och matte var och tränade i Örtofta i söndags. Först "regnade" det is, sen snöade det och sen började det regna. Tyckte att matte muttrade lite väl mycket om att hon var kall och våt.

I måndags packade matte dummyväskan (det är ju härligt ljust på kvällarna nu) och promenerade iväg efter att vi hade slutat att jobba. Vi gick ner till Bo01. Vi tränade 2 linjetag på vägen och sen kom vi fram till mitt favvoställe! Vatten!!! Genom Bo01 flyter en sk kanal som blir lite bredare och djupare innan det rinner ut i havet. Matte hade klurat ut att där nog inte skulle vara någon is. Och hon hade rätt! Så jag har gjort årets första vattenapportering. Ohhh! Vad kul det var. Tycket inte alls att det var kallt i vattnet och sen var det ju faktiskt nästan 10 grader i luften. Hoppas att vi ska gå dit snart igen.

På lördag ska vi åka ut till mattes föräldrar och sen ska vi till Örtofta för sista gången (tror jag...)

Tjingeling!

1 comment:

Anonymous said...

Idag har jag också tagit årets första dopp. Uppfriskande!!!