Thursday, August 30, 2007

Oj vad tiden går!

Det märks att det börjar bli höst - man hinner inte träna så läge på kvällarna innan det blir mörkt!

Sedan jag skrev sist så har vi hunnit vara hos Carolines föräldrar och tränat 2 gånger. 1 gång förra veckan och så igår. Förra veckan var det Truls, Mio & Lipton - lillkillen fick göra samma saker som de äldre killarna och klarade det bra. Jag fick vara lite envis på ena linjetaget innan han gick spikrakt som jag ville. Skönt att jag kan ta tillbaka honom och göra om och han försöker att göra rätt nästa gång.

I lördags åkte jag & hundarna ut till mamma & pappa med blommor till mamma som har fått bältros i huvudet. Stackare! Killarna piggade upp henne i alla fall... På söndagen åkte jag & pappa till jakt- & fiskemässan i Bosjökloster - det blev ett par nya kängor.

Igår tränade vi med Ica & Mio. Det blev lååååånga dirigeringar med störningar. Truls gick spikrakt skitlångt! Det var så långt att jag frågade Carolin -Tror du verkligen att det går? -Det är klart! sa hon... -Ja, ok då sa jag och skickade!

Vi vill även passa på att önska Åsa & Ica lycka till på lördag. Jag ser framemot uppdatering : )

No comments: