Sunday, October 28, 2007

Packa och resa!

Jag hade en lång packlista att ta tag i under dagen. Man ska ju ha dubbla saker med sig. Lakan till mig, pläd till Leo. Badlakan till mig & handduk till Leo... Idag är ju början av årets höjdpunkt... Idag åker jag och Leo till Ven för att vara med på Gamlegårds årliga tvådagars jakt. Först körde vi och lämnade Truls hos mamma & pappa och fortsatte sedan till Landskrona där vi ställde bilen för att ta båten över. Det blåste ganska bra på färden över. Vi blev installerade i en stuga där det bara var jag & Leo första natten och sen bor vi med Anna & Svea natten därefter. Efter att ha packat upp och bäddat så var det middag inne hos Alex & Magnus. I år var vi 26 personer till middagen. Vi hade en mycket trevlig kväll! Som avslutades med lite eftersnack i en av stugorna.

2 comments:

Anonymous said...

Inte alls avundsjuk, nädå - middag på Hamnkrogen är bara DET en upplevelse :-))
Hoppas ni fick två bra jaktdagar med trevligt umgänge och god jakt! Fast det är det väl alltid på Ven, förresten ;-)

Anonymous said...

Ja nu vill vi läsa om jakten och se bilder såklart ;o)

Ha det gott!

Ps. Rååååsa visselpipa har jag också beställt nu trots att jag inte alls gillar råååsa :o)