Friday, April 24, 2009

Eftermiddagsträning i solen!

Idag träffade jag Carina & Lena för lite eftermiddagsträning i solen. Vad skönt det är med sol och värme. En landmarkering fick Truls, de andra några fler. Sen gick vi till vattnet och jag & Carina körde vattendirigering från vars en sida. Gick riktigt bra. Sen har ju hundarna oss som dragning, men man måste ju börja någonstans. Truten fick följa med idag och jag hann träna lite med den och det gick bra efter en stund. Fast lite äcklig är den sa Truls.


Bild på Truls från tidigare i veckan.


Max kollar vad matte hittar på...

De har lovat riktigt fint och varmt väder i helgen så jag ska försöka vara ute så mycket som jag bara hinner.

1 comment:

Anonymous said...

....håller med Tulle att trutar är ÄCKLIGAST....
kram
Syster Yster Asti