Tuesday, April 21, 2009

Träning igår!

Igår hade jag, Carina & Birthe bokat träning hos Mirjam. Jag träffade Carina vid Lund södra på eftermiddagen för att samåka upp. Vi hade en mycket bra träning och fick bra råd inför framtida träning. Vi bokade även in en ny tid för nästa gång. Roligt att ha något att se fram emot.

Sen fick jag även blodad tand efter helgens start och efteranmält mig & Truls till Ostkusten. De har fortfarande inte fullt om någon mer är intresserad... Lite långt att köra, men annars så blir det ingen start för oss förrän till hösten. Och i och med att det (så här i efterhand) kändes så bra efter vår start i lördags så satsar vi igen. Nu har jag ju trut i frysen så det är bara att vänja honom vid det oxå. Han tog ju spontant upp truten så det ska nog inte vara något problem att få den ända in.

Lördag ska jag nog försöka hinna se lite på jaktprovet.

No comments: